سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت ترس از خداونداست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ورق پاره هایم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ورق پاره ها

ورق پاره هایم ز عهد قدیم

مرا می برند تا دیار غریب

همانجا که مستانه رسوا شدم

گهی در میان ورق پاره ها

بدنبال شیدایی خویشتن

شب و روز دلم پرسه ها می زند

که شاید بدست آورد چیزکی

از آنجا که من مست و شیدا شدم

ز دوران و عهد جوانی و یاد 

 میان ورق پاره ها خیره شد

پس از دیدن پاره های قدیم

قدی راست زاندیشه دریا شدم

به یاد گلی لابه لای ورق پاره ها

دلم در بدر می دوید

دلم می دوید تا که شاید ز نو

گل تازه خویش پیدا کند

چو دید برگ ها جمله پوسیده اند

همانند این روزگاران سرد

ز دست دلم باز رسوا شدم

دوباره دلم را به دریا زدم

که شاید ز نو یار پیدا شود

به اندازه سوزنی نقش دل

ورق پاره ها را ز نو تا زدم

به ناگه دو چشمان مست و خمار

میان ورق پاره ها جان گرفت

به لب خندی از عشوه و ناز ها

در آن لحظه شیدای شیدا شدم

ورق پاره ها بوی دل می دهند

همان دل که روزی مرا یار بود

همه چیز من چشم پر ناز او

بدریای افتادگی ساده بود

ولی با منش قصه ها گفته بود

ز دریا و شور و دل سادگی

به آخر میان ورق پاره ها

 دلم ماند و رسوای رسوای شدم

از آن روز ها تا زمان دگر

من وسر به مهری و رازی به سر

میان ورق پاره ها مانده ایم

به تصویر ها جان تازه دهیم

به عشقی که روزی بیاید ز نو

بدریا سلامی دوباره دهد

 و در زیر این کهنه برگ قدیم

به امضاء خود عشق انشاء کند

همان لحظه محو تماشا شدم

مسجد سلیمان ??/?/?? پور هاشمی 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اسداله پورهاشمی ( یکشنبه 89/8/2 :: ساعت 7:36 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ورق پاره ها
غدیر
باور
باور
باور
دوباره بر گردیم
رسید فصل بهار
نظری سوی خدا
ایستاده
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 7
>> مجموع بازدیدها: 92996
» درباره من

ورق پاره هایم

» آرشیو مطالب
تابستان 1387
پاییز 1386
تابستان 1386
تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384
پاییز 1384

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
نامه گشوده عشق
تا بینهایت
ساقی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب