سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل پالایش نیابد، تا آن گاه که دانش درست شود [امام علی علیه السلام]
ورق پاره هایم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» چند روزی

یه چند روزی است که از خودمان فاصله گرفته ایم ، این فاصله به خاطر مشغله کاری نیست ، به خاطر ندانم کاری خودمان است ، که برای خودمان کار درست می کنیم .من خود را وارد بحثی کرده ام که خدا ، پیامبران ، قران ،عارفان ، علمان، و همه انهایی که اندک درکی دارند می دانند من چه می خواهم بگویم ویا انها چه گفته اند وقتی اسان ادند چه می خواهد ونتواند انجام دهد مشکلاتش دو چندان است تا زمانی که نداند .یه وقتی ما اصلا با عشق وعاشقی کاری نداریم وقتی هم در باره اش سخنی به میان آید فکر می کنیم که عشق یک نوع جدید از دلار است و یا بهترین ماشین روی زمین است خوب در این صورت مشکلی نخواهیم داشت .

ولی وقتی می دانم وقتی عاشق شدیم چه می خواهیم و چه لازم داریم ان وقت همه انچه که فکر می کردیم آسان است اکنون سخت شده است .وقتی عشق خود را اعلام می کنیم یک بهم ریختگی بزرگی را بدنبال دارد .بیا وببین چه میشود چه اوضاعی برای خودت درست نموده ایی .خصوصا که پیر هم باشی. که دیگر تماشایی است .هر کسی در راسته کار خودش بهت طعنه خواهند زد .که چه وچه وتا تو بخواهی ثابت کنی که بابا من عاشقم جرمی ندارم .از شهر ودیارت بیرونت کردن .

خب در این صورت جایگاه عشق جه میشود ،آیا عاشق شدن در سن پیری جرم است ، آیا عاشق شدن در سن جوانی نادانی است ،آیا عشق چه معنی را می تواند داشته باشد ، چرا؟ دیدگا ها نسبت به عشق این گونه است ، از طرف دیگر هم وقتی به کسی گفتی دوستت دارم ویا عاشقت هستم خیلی سریع می خواهد ازت سوء استفاده کند که همه منظور مرا می دانند .

عشق به گونه های مختلف نمایان می شود که تنها ممکن است کمی از این عشق ها آلوده باشند انهم به خاطر وعده هایی که داده میشود ممکن است آلوده شوندبیشتر عشق ها پاک هستند وجرمی هم در این بین نیست ما می توانیم عاشق باشیم ، انتظار هم داشته باشیم ولی به وقتش همان طوری که عاشق خدا هستیم به وقتش هم از خدای خودمان خیلی چیز ها را می خواهیم . با هم بودن عاشق هم بودن زندگی را شیرین تر می کند . چیزی داری که به آن علاقه از خودت نشان دهی به خاطرش تلاش کنی بروی به جایی که آسایش او را فراهم نمایی تا جایی که عشقت راحت باشد اگر خودت در عذاب باشی دوست داری آنی را که دوست داری در آسایش باشد این عشق است ما وقتی پاک بودیم خواسته امان کم بود عشقی خواهیم داشت که سراسروجودش برای ما باشد ولی حیف و صد حیف که نمی توان دیدش .این روزا عشق هم خرید وفروش میشود می گویید نه امتحان کنید ولی پاک باشد وقتی نشد خیلی راحت کنار بروید.من تست زدم موفق نشدم ولی شما جوان ها تست بزنید شاید موفق شدید برای من هم بنویسید که عشق را یافتیم بدون اینکه چیزی ازمان خواسته شده باشد. مطمئن باشید چزء دسته اندکان هستید .نه همگان این را من با تمام وجودم می گویم .عشقی که عمری را به خاطرش طی کردم .امروز ساز دیگری می زند. این یعنی که عمری بیهوده دویدن .با من باشید تا بیشتر از عشق بگویم .

موفق و جاری باشید

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اسداله پورهاشمی ( دوشنبه 84/8/30 :: ساعت 9:21 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ورق پاره ها
غدیر
باور
باور
باور
دوباره بر گردیم
رسید فصل بهار
نظری سوی خدا
ایستاده
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 19
>> بازدید دیروز: 10
>> مجموع بازدیدها: 93215
» درباره من

ورق پاره هایم

» آرشیو مطالب
تابستان 1387
پاییز 1386
تابستان 1386
تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384
پاییز 1384

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
نامه گشوده عشق
تا بینهایت
ساقی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب