سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس عقل، پس از ایمان به خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دوستی با مردم است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ورق پاره هایم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» عشق را چه بخوانیم

وقتی در یک برهه از زمان در یک نقطه ایی از زندگی متوقف شدیم،این توقف باعث خمودگی میشود ، خمودگی باعث میشود که نسبت به همه چیز با دیدی شک گونه نگاه کنیم ، این روز ها به چیزی که بیشتر به صورت شک گونه نگاه میشود عشق است، عشق آلت دست خیلی ها شده است .برای رسیدن به مقاصد خود، که می توان گفت بدترین شیوه است ، در این میان خانم ها با عشق احساسی تر بر خورد می کنند. وبیشتر هم مورد سوء استفاده قرار می گیرند ، گاها هم بر عکس آقایان ، مورد تهاجم خانم ها واقع میشوند وتا می توانند از آقایانی که عاشقشان هستند سوء استفاده می کنند در صورتی که عشق این را بر نمی تابد.

ما در این نوشتار گونه خود یک چیزی را به عنوان هدف دنبال می کنیم. اون هم عشق است .می خواهیم بدانیم این عشق چقدر روی زندگی انسان ها تاثیر دارد و چه قدرتی در عشق هست .چرا عاشقان صبور تر هستند ،دیدگاهشان نسبت به زندگی ساده تر است ، چرا سختی را بهتر تحمل می کنند ،برای چه این قدر پافشاری روی علاقه خود دارند. وقتی می گوییم این کار درست نیست چرا؟ گریان میشوند .واز گوینده کلام دلخوذ میشوند .چرا؟ حقیقت چیست ؟ ما چرا از قدرت وکشش عشق بی خبریم . آیا واقعا عشق معجزه گر است یا خیر یه نوع خالی بندی است .

البته با خالی بندی عشق موافق نیستم چون اگر در زندگی عشق وعلاقه ایی نباشد مطمئن باشید که دو نفر نمی توانند با هم باشند یه چیز های هست که آن چیز ها وجه اشتراک بین دو نفر است و همین وجه اشتراک باعث تداوم راه است .پس نتیجه این میشود که عشق لازمه زندگی است مهم در این میان این است که نخواهیم از عشق سوء استفاده کنیم. وقتی عاشق میشوم. عشقمان را مانند .خدایمان دوست داشته باشیم. چون وقتی عشق خدایی بود همه چیز حل است موفق وجاری باشید



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اسداله پورهاشمی ( شنبه 84/8/28 :: ساعت 10:48 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ورق پاره ها
غدیر
باور
باور
باور
دوباره بر گردیم
رسید فصل بهار
نظری سوی خدا
ایستاده
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 21
>> بازدید دیروز: 10
>> مجموع بازدیدها: 93217
» درباره من

ورق پاره هایم

» آرشیو مطالب
تابستان 1387
پاییز 1386
تابستان 1386
تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384
پاییز 1384

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
نامه گشوده عشق
تا بینهایت
ساقی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب