سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه نمی شود مپرس که آنچه شده است تو را بس است . [امام علی علیه السلام]
ورق پاره هایم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فراموشی

قسمت مهم عشق فراموشی است که ما تا کنون به این مسئله توجه نداشتیم .یعنی نمی خواستیم بگوییم که فراموشی هم هست .البته قبولش ندارم چون ممکن نیست کسی بتواند موضوعی که برایش اتفاق می افتد را فراموش کند .چطور میشود عشقی را که با هزار زحمت بدست می اوریم وقتی از دست دادیم فراموشش کنیم این امکان وجود ندارد هر کس هر چه دلش می خواهد بگوید من این را نمی پذیرم زیرا بارها سعی نمود فراموش کنم ولی نشد .بخشش چرا ؟ این میشود چون انسان می تواند اگر حقی ازش از بین رفته است توسط اشخاصی را ببخشد وبعد هم فراموش کند ولی عشق نه .عاشقی فصلی از زندگی است یک فصلی که به نظر حقیر اصلا نمی تواند پاییز داشته باشد چون عشق روزی .فصلی .ماهی .سالی .نیست عمری است انسان خدای خود را عمری میپرستد نه یک روز یا ساعت .چطور میشود ما برای چند روزی عاشق باشیم بعد هم به امید خدا. نه من که باور نمی کنم این حقیقت داشته باشد.

گاهی با خودم خلوت می کنم وقتی نوشته را جمع وجور می کنم در صورتی که اصلا تنهایی را دوست ندارم ودلم نمی خواهد در زندگی حتی برای ساعتی تنها در خلوت خود باشم ولی برای نتیجه کاری لازم است که بررسی کنیم چقدر خوب بود تا چه اندازه موفق بوده ایم یا شکست خورده ایم در هر دو صورت ما خواستار این هستیم که عشق را بازیچه نگیریم نگوییم که عشق را هم میشود فراموش نمود راستی تا به حال شده موضوع جالب در زندگی داشته باشید بعد فراموش کرده باشید ممکن است به علت دوری مشکلات در فکرش نباشید ولی فراموشی خیر .

برای اینکه کمتر اذیت شویم در انتخاب دوست دقت می کنیم در انتخاب معشوق دقت می کنیم تا زمانی که با مشکل مواجهه شدیم به راحتی بتوانیم مشکلمان را خودمان حل کنیم به غیر این باشد بهتر آن است که اصلا به میدان زندگی وارد نشویم که خیلی سخت است ومشکل .ما سال ها در تلاش هستیم تا شاید عشقی داشته باشیم. وکلامی برای گقتن. آن وقت چطور می خواهیم فراموش کنیم. که هستیم و کجا هستیم .چه می کنیم تا کجا می رویم با که می رویم دوستمان کیست دشمنمان کیست .عجیب است انسان در انتخاب دوست دقت نداشته باشد که بعد ها صدمه بخورد صبح امروز داشتم دوری توی وبلاگ ها می زدم بر خوردم به مطلبی که از دوستش می خواست که دست از سرش بردارد چرا دوستی ها این قدر بد شده اند ما دوستی می کنیم ممکن است در عالم دوستی هزاران خطا هم بکنیم برای همین است که هیچ دختر نمی تواند دووستی خود با یک پسر را برای مدتی طولانی ادامه دهد چون طرفمان دختر است هر حرف چرتی را می توانیم نسبت دهیم برای همین است که من یقه پاره می کنم که بابا دوستی وعشق خود را درست انتخاب کنید تا دچار مشکل نشود مولایم حضرت علی می گوید (وقتی با کسی دوستی می کنی به گونه ایی دوستی کن که اگر دشمن شد از تو آتو نداشته باشد .وقتی باکسی دشمنی می کنی طوری دشمنی کن که وقتی دوست شدی شرمنده نشوی )این مهم است این را بدانیم کافی است می توانند دختر ها با پسر ها دوست باشند ولی دوست نه بیشتر نه کمتر همین عشق مقوله ایی دیگر است بحثی جداگانه امروزبحث بر سر فراموشی بود می خواهم بگویم که فراموشی وجود ندارد هر کسی هم که بگوید دروغ گفته است انسان از زمانی که یادش می ماند همه چیز را به یاد خود خواهد داشت  موفق وجاری باشید



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اسداله پورهاشمی ( چهارشنبه 84/8/11 :: ساعت 9:52 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ورق پاره ها
غدیر
باور
باور
باور
دوباره بر گردیم
رسید فصل بهار
نظری سوی خدا
ایستاده
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 14
>> بازدید دیروز: 10
>> مجموع بازدیدها: 93210
» درباره من

ورق پاره هایم

» آرشیو مطالب
تابستان 1387
پاییز 1386
تابستان 1386
تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384
پاییز 1384

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
نامه گشوده عشق
تا بینهایت
ساقی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب