سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... می دانم برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استوار و فروتنی یاری خواهانه است و اینک، قلبم با اراده ای استوار و فروتنی متواضعانه با تو رازگویی می کند . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش هنگام رفتن نزد منصور، خلیفه عبّاسی ـ]
ورق پاره هایم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بحث ما این

بجث ما روی این مسئله است که آیا عشق واقعی هم وجود دارد یا خیر ؟ آنچه مهم است و این روزها مورد توجه بیشتر انسانهای روی زمین می باشد عشق روزانه است . عشق روزانه را نمی توان عشق نامید .به آنچه می توان عشق گفت .که وقتی اشکی بر گونه لغزید طرف مقابل هم گونه اش خیس گردیده باشد .از بودن در کنار هم .از دیدن همدیگر .از حرف زدن .برنامه ریزی کردن .برای آینده نقشه کشیدن .همه اش با هم .درکنار هم .اگر برای یکی اتفاقی افتاد دیگری خود را سرگردان .آشفته .حیران .مشاهده کند .لحظه لحظه را حفظ .ثانیه ها را حساب شده و اندازه دارد تا جایی که اطرافیان هم به این عظمت .یک رنگی .عاشقانه بودن پی ببرند .عشق چیزی نیست که بی احساس با آن بر خورد کنیم .یک زندگی است .به وسعت یک عالم .دریایی است پر از ماهی های رنگ و وارنگ که هر کدام دنیایی .شوری .حالی .هوایی.دردی .غمی .شادی .هر خنده ایی دنیا انرژی باشد .هر گریه سیلی باشد بر پهن دشت رخسار .با هم بودن .آواز قناری ها . چکاوک های زندگی .گام های استوار تنیدن .بالنده شدن .با هم رستن تا بهشت وعده داده شده خدا .اینجا عشق معنی پیدا می کند .اینجا خدا حضور موثری خواهد داشت .اینجا خدا به جاودانه بودن این پیوند پاک .مقدس .اهورایی .احترام می گذارد .یاری می کند .حمایت می کند .وقتی تمام نا ملایمات عشق را تحمل کردی هرچند سخت ولی با اهمیت را می توان سلاح خوب از بد را در دست گرفته و روح خود را صیقل داد .برای این است که دیدگاه من به عشق به شکل دیگری می باشد .توقع ام از عشق چیز دیگری است سوز وگداز برایم جالب نیست .اطمینان برایم اهمیت دارد .با خودم می گویم وقتی انسان مطمئن نیست چرا از عشق بگوید .زمانی که اطمینان دارد بگوید. از هر چه می خواهد .عشق میدان وسیعی برای پردازش روح است .برای رسیدن به خداست .وقتی به خدا رسیدی چه چیزی را از خدا خواستاری جز سلامت .پایداری .کلبه عشق هرگز نباید خاموش گردد .شور برابری نباید از میان برداشته شود .خود خواهی نباید باشد .

وقتی از عشق می گوییم یعنی اینکه دو روح در یک کالبد دمیده شده است .می خواهم گوشه ایی از عشق ملکوتی را بیان کنم .شما دختر یا پسر قبلا همدیگر را ندیده اید .اکنون در یک مقطع از زمان در یک مکان خاصی همدیگر را دیده اید .بنا به دلایل خاص به هم علاقه مند می شوید .کارتان به عشق کشیده میشود .این عشق یک پیوند محکم واستواری را بین شم ایجاد می کند .آیا به تن همدیگر می اندیشید ؟ آیا جسم همدیگر را می خواهید ؟نه این نیست شما دو روح بوده اید که پس از ملاقات با هم یک روح شده اید در دو جسم .روحتان خدایی شده است .عشقتان الهی گردیده است .دوری از هم را تحمل نمی کنید .جدایی سخت میشود .وقتی از هم بی خبر هستید بی قراری می کنید .شما اسم این را چه می گذارید .من اسم این را می گذارم عشق خدایی .خدا شما را در مسیر هم قرار داد تا این عشق به وجود آید .حالا برای حفظ آن لازم است تلاش کنیم .عمری را در سایه عشق ملکوتی زندگی عاشقانه و خوبی داشته باشید .هیچگاه نسبت به هم برتری نداشته باشید .هر دو با هم در یک جاده کام بزنید و خدارا شاکر باشید برای این هدیه ایی که خدا داه به ما . عشق واقعی وجود دارد ولی نه به آن صورتی که ما بتوانیم هر عشقی را واقعی بدانیم .زمانی می توانیم از واقعی بودن عشقی مطمئن شویم که خود آن کسی که در این دایره ایستاده است از حقانیت خود دفاع کند .همیشه هستند کسانی که وقتی عاشق میشوند با خود می گویند از من عاشق تر کسی نیست ولی با یک باد شدید متزلزل میشوند واین عشق لرزان است .عشقی محکم است که سیل وطوفان هم نتواند تکانش دهد .بازه می پرسم با توجه به نوشته من ایا عشق واقعی هست .که بین دو انسان باشد.

موفق وجاری باشید



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اسداله پورهاشمی ( چهارشنبه 84/7/20 :: ساعت 8:49 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ورق پاره ها
غدیر
باور
باور
باور
دوباره بر گردیم
رسید فصل بهار
نظری سوی خدا
ایستاده
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 10
>> مجموع بازدیدها: 93201
» درباره من

ورق پاره هایم

» آرشیو مطالب
تابستان 1387
پاییز 1386
تابستان 1386
تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384
پاییز 1384

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
نامه گشوده عشق
تا بینهایت
ساقی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب