• وبلاگ : ورق پاره هايم
  • يادداشت : حقوق زن در اسلام 5
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    خدا نگهدار....!

    (غروب كارون تعطيل شد!)

    اسد جان! سلام

    سال نو مبارك .... مقداري از مطالب رو خوندم ... حركت جالبي انجام داده اي ... كه خوب البته من هم به اقتضاي خودم با بعضي بندها موافقم در بعضي ها شبهه دارم و با بعضي ها هم مخالفم... اما بر اين نكته توافق دارم كه در تنظيم قوانين بايد ميان تساوي حقوق و تشابه حقوق زن و مرد تفاوت قائل شد ... شرع اسلام با تساوي حقوق مخالفتي ندارد اما تشابه حقوق را بر نمي تابد كه دليل آن هم يكسان نبودن شرايط و روحيات دو جنس مخالف است اما در كنوانسيون بين المللي بر تشابه حقوق تاكيد شده است و البته به غلط نام تساوي بر آن نهاده اند!

    از اين مسايل گذشته غروب كارون هم در اولين پست سال جديد منتظر قدوم پرمهر شماست.

    آرزومند آرزوهاي شما

    غروب كارون

  • يک منشي خانم احتياج داريم
  • نويسنده: دوست دختر و پسر شرعي سه‏شنبه 8/1/1385 ساعت 6:29 عصر


    به شمارنده وبلاگ نگاه مي کنم،عددش براي من مهم نيست، باز هم بهش خيره مي شوم، يعني تا به حال دختري از اصفهان تو اين وبلاگ نيامده؟ يعني دختر هاي اصفهاني غريزه شهوت ندارند؟پس بهنويد چي بگم؟



    بگم برو شب مسافر کشي کن تا يک دختر را ديدي به هر مسيري که مي خواست بره سوارش کن بعد از جاده اصلي منحرف شو، بهش بگو اينجا مينبره بعد يک جاي خلوت ماشين را پارک کن برو به سمتش ، تيغ موکت بري را بگذار زير گلويش و بخابونش رو صندلي عقب و هر کاري که دوست داري باهاش بکن، اصلاً کاري به ضجه اش، به چشمهاي وحشت زده اش نداشته باش و تو کار خودت را بکن.



    يا چطور بهش بگم برود يه جايي را اجاره کند و يه آگهي هم بده تو روزنامه که به يک منشي خانم احتياج داريم و با هر کي مي آيد مصاحبه کن هر کي که سينه هاي برآمده اي داشت يا شرو شور



    دخترانه از گوشه چشمش برق مي زد را انتخاب و به اصطلاح استخدام کن يک دوربين فيلمبرداري بگذار يه گوشه تا بتواني از جريان فيلم بگيري، ديگه از اين بهتر مي خواهي ؟ برو حالت را بکن چيکار داري به خدا و اخلاق و انسانيت، حالش را ببر، اون دختر هم هيچ کاري نمي تواند بکند اين روش تا به حال جواب داده و همين الان هم متداول هست.



    نويد عزيز 27 ساله که از اصفهان اين وبلاگ را مي خواني ،تو که مثل خيلي ها مي خواهي انسانيت و اخلاق را زير پا نگذاري من براي چندمين بار آرزو مي کنم که اي کاش دختر بودم و به نيازت پاسخ مي دادم، اما چه کنم؟


    نمي دانم چرا دخترها تو اين مملکت اينقدر نادان هستند؟ آخه بدبختي اينجاست تا ميگيم ازدواج موقت اين دخترها فکر مي کنند بايد بروند زير يکي بخوابند بابا اينجوري نيست، در مرحله اول اون پسر ميخواهد به يک نفر محبت کند و عشق بورزد و از يکي محبت بگيرد.


    حالا اگر هم اينجوري باشه ازدواج موقت چه به قصد محرميت(بدون لذت) چه به قصد لذت بردن باشد صحيح است.



    تو اين مملکت که هر روز آمار طلاق بالا مي رود اين زنان مطلقه که مزه رابطه جنسي هم زير دندونشون رفته چيکار مي کنند؟ يا زنا کارند يا با خودشان ور ميروند و هر کس که بگويد اين دو تا نيست يا دروغگو هست يا بيمار رواني که نياز جنسي ندارد



    چون شهوت يک غريزه است که در هر بشري وجود دارد و هيچ کس نمي تواند منکر آن غريزه باشد.